poniedziałek, 26 lutego 2018

Lavender jumper

Cześć! 
Myślałam, że już wiosna idzie, a jedyne co przyszło to znowu mróz! U Was też jest tak masakrycznie zimno? Nie martwcie się, zdjęcia z dzisiejszego posta były robione już jakiś czas temu, jak byłam w Szczecinie. Bardzo chciałam zrobić zdjęcia, ale wzięłam ze sobą tylko dwie kurtki, z czego jedna była w poprzednim poście, a druga kompletnie nie pasowała, dlatego na potrzeby zdjęć zostałam w samym swetrze 😱 Nie ukrywam, że było bardzo zimno, ale jakoś dałam radę. Podziwiam wszystkie te modelki, które muszą pracować w takich i o wiele gorszych warunkach przez wiele godzin 😅
Co myślicie o takich grubych swetrach? Ja osobiście jestem mega fanką, uwielbiam grube, oversizowe swetry, których zdecydowanie nie lubi mój chłopak! Mam świadomość, że przy mojej figurze dużo lepiej wygląda obcisła góra, ale zdecydowanie nie umiem się powstrzymać i to właśnie luźne swetry towarzyszą mi przez cała zimę! 
A u Was jak jest?
Buziaki! 













Sweter- ZARA
Spodnie- Topshop
Pasek- Gucci
Buty- Isabel Marant

11 komentarzy:

  1. Pięknie! ♥ ♥ ♥ 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pasek 👌

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa, bardzo fajnie to wszystko wygląda. Dodatkowo ja bym chętnie tutaj użyła https://zoio.pl/odziez-damska/okrycia-wierzchnie/ramoneski/ dla takiego większego pazurka. To zawsze się dobrze sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz bez pomalowanych brwi 😁 może rob cieńsze będzie o wiele lepiej 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodaj zdjęcie brzucha na instastory 🤭

    OdpowiedzUsuń
  6. Po co masz te rzeczy podłączone do siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ostatnie badały przez dobę co pół godziny moje ciśnienie

      Usuń
  7. Opowiesz co z Twoim zdrowiem?

    OdpowiedzUsuń