środa, 14 lutego 2018

Valentine's Day


Hej, hej ✋
Wracam znowu do Was z nowym, trochę walentynkowym postem. Dzisiaj sobie uświadomiłam, że nie mam żadnych zdjęć robionych w zimę, ze śniegiem dlatego postanowiłam to zmienić. Szczerze mówiąc bardzo lubię wracać do swoich starych zdjęć, wspominać to co się wtedy działo i cieszę się, że kolejne zdjęcia powiększyły moją kolekcje. Fajnie, że wszystkie te zdjęcia zostaną w internecie i kiedyś jak będę starsza będę mogła wejść na tego bloga i przypomnieć sobie wszystkie te super chwile, które udało mi się uwiecznić na zdjęciach!
Co u mnie słychać? Ten kto śledzi mojego instagrama (@joasiowa) wie, że ostatnio trochę gorzej u mnie ze zdrowiem, trochę czasu spędziłam w szpitalu, ale już wszystko jest na dobrej drodze i liczę na to, że niedługo już w ogóle nie będę o tym pamiętać 😀
Podobają Wam się takie zdjęcia? 






















Kurtka- ZARA
Body- GunDolls
Spodnie- Topshop
Buty- ZARA
Torebka- Gucci

8 komentarzy:

  1. Super zdjęcia!!! 😁 ♥ 📸

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, cudownie wyglądasz! <3 Bardzo spodobała mi się Twoja torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! No torebka jest zdecydowanie moja ulubioną ❤️

      Usuń
  3. Schudłaś coś? 😁 pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co Ci znowu jest? 😱

    OdpowiedzUsuń