niedziela, 25 marca 2018

Vinyl

Cześć! 
Mimo tego, że zdjęcia były robione już dawno w Szczecinie, to jakoś nie miałam weny żeby je dodać. Dzisiaj przy leniwej niedzieli w końcu postanowiłam podzielić się z Wami najnowszą stylizacją. Vinyl to hit czy kit? Dla mnie zdecydowanie hit! Uwielbiam wszystko co vinylowe. Spodnie tego typu świetnie nadają się na imprezę, ale jak widać można je ubrać rownież w dzień. 
Co u mnie? Ostatnio dużo się dzieje i równie dużo się zmienia. Trzymajcie kciuki 🙋

















Sweter- ZARA
Spodnie- Pull&Bear
Płaszcz- ZARA
Buty- Steve Madden
Torebka- Liu Jo

7 komentarzy:

  1. Opowiadaj co się zmienia 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) przejrzałam całego Twojego bloga i powiem Ci, ze zmieniłaś się bardzo z twarzy, jak inna dziewczyna 🙃 + najpiękniej Ci w eleganckich ciuchach te białe spodnie, czarna bluzka i szpilki, WYGLĄDASZ W TYM PRZECUDOWNIE! pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie Ty teraz jestes? 🤷🏻‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, piękna jestes 🙂😘 moim zdaniem powinnaś nosić spodnie które wydłużają Twoje nogi, dodatkowo nie powinnaś nosić właśnie takich wyższych butów bo skracają Ci nogi i pogrubiają, taka rada 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedziesz jeszcze do Niemiec?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu znowu jestes w szpitalu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy wracasz do pl?

    OdpowiedzUsuń