środa, 30 listopada 2016

Military jacket

Obiecywałam, że będę częściej pisać, ale niestety nie udało się. Ostatnio mam bardzo dużo na głowie, dodatkowo doszły problemy zdrowotne i praktycznie co chwile jeżdżę do lekarzy albo na badania. Mojego pieska już z nami nie ma. W poniedziałek został uśpiony. Niestety nie byliśmy w stanie nic zrobić i mimo tego, że była to bardzo ciężka decyzja, uważam, że jedyna słuszna, bo w końcu pies się nie męczy. 
Nawet nie wiem kiedy ten czas tak leci, ale już jutro mamy grudzień. Jeden z piękniejszych miesięcy w roku, mimo tego, że bardzo chłodny. Mam nadzieje, że jeszcze tutaj do mnie zaglądacie i szczerze postaram się poprawić. Buźka!


















Kurtka- ZARA
Sweter- ZARA
Spodnie- ZARA
Buty- Timberland
Torebka- Michael Kors

12 komentarzy:

  1. Dodaj jakieś zdjęcie z dekoltem na snapie :D może to dziwne ale zazdroszcze piersi i nie mogę się na patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiększałas tylko dolną wargę?

    OdpowiedzUsuń
  3. pokazesz te tatuaże? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wejdziesz na aska? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dodasz na snapa zdjęcie z uśmiechem? Jeszcze nie widziałam ��

    OdpowiedzUsuń
  6. będzie coś nowego dziś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu powiększałas usta? ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. mialas takie piękne usta :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta gorna warga taka Ci zostanie czy to tylko opuchlizna i się zmienia?

    OdpowiedzUsuń
  10. Będziesz jeszcze prowadziła tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będę :) miałam teraz dużo na głowie i zaniedbałam bloga, ale niedługo wrócę

      Usuń
  11. Masz nowe konto na snapie czy po prostu nic nie dodajesz? ;)

    OdpowiedzUsuń