poniedziałek, 31 października 2016

Black autumn

Przepraszam, że tak dawno nic nie dodawałam, ale wiele się u mnie ostatnio dzieje i mam strasznie mało czasu. Postaram się oczywiście to zmienić. Pogoda jest tragiczna co dodatkowo sprawia, że człowiekowi nic się nie chce. Tym razem coś innego. Zdjęcia nie wyszły najlepiej, ale nie ma to większego znaczenia, bo jest na nich mój pies i bardzo chciałam je opublikować. Prawdopodobnie są to nasze ostatnie wspólne zdjęcia, ponieważ stan jego zdrowia się znacznie pogorszył. Fakt faktem ma już 13 lat i każdy powinien być na to przygotowany, jednak wszyscy traktujemy go jak członka rodziny i jest nam strasznie ciężko. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że przychodzi nam zmierzyć się z ciężkimi decyzjami i nigdy nie wiadomo która z nich jest słuszna. Któraś z Was przeżywała kiedyś coś takiego? Buziaki i do następnego :)
















Kurtka- ZARA
Spodenki- H&M
Sweter- Vero Moda
Buty- Mohito
Choker - Allegro

21 komentarzy:

  1. Mi ostatnio weterynarz kazał uśpić psa, zabrać do domu i zakopać.. Na szczęście znalazłam normalnego weterynarza który pomógł mojemu psiakowi!

    OdpowiedzUsuń
  2. A co się dzieje psiakowi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie od dawna choruje na serce, a od jakiegoś czasu ma również problem z chodzeniem. Mdleje często na spacerze

      Usuń
  3. pokazesz te tatuaże?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaj cos na insta w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodasz dziś post za to, ze ostatnio trzeba było czekac? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Od kiedy będziesz we wroclawiu?

    OdpowiedzUsuń
  7. powiększałas usta? :>

    OdpowiedzUsuń
  8. będzie coś dziś? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje, że zrobiłaś jakąś sesje we wrocku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobisz jakiś post jakiś używasz kosmetyków (szminki,podkład,tusz,bazy,cienie itp ) albo ewentualnie tutaj napisz . Planuje zakup ale kompletnie nie wiem co jest dobre i co warto kupić

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę zapytać czy powiększałas usta? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokazesz je na snapie z bliska? :) one są prosto po zabiegu i "dojdą do siebie' czy już takie będą?

      Usuń
    2. Już powinny takie zostać

      Usuń
  13. Gdzie powiększałas usta i jaki koszt

    OdpowiedzUsuń