poniedziałek, 3 października 2016

Wonderland

Pogoda za oknem jest okropna, ale mi zostały jeszcze dwa zaległe, letnie sesje. Zdjęcia już trochę mają, ale bardzo podoba mi się ich klimat. Jutro jadę do Szczecina więc na pewno znowu zrobię zapasy. Na początku byłam sceptycznie nastawiona do tego miasta, ale z wizyty na wizytę odkrywam coraz ciekawsze, piękniejsze miejsca. Praktycznie wszystkie zdjęcia robię w Szczecinie. Mam nadzieje, że Wam również się podobają :) buziaki 




















Bluzka- Pull&Bear
Spodnie- Pull&Bear
Buty- KENZO





12 komentarzy:

  1. Super stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bylas farbowac włosy w szczecinie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie robiłam nic z nimi :)

      Usuń
    2. Dodalas zdjęcie na snapa skierowanie na jakieś badania? Co to za badania i czego tycza jeżeli można wiedzieć bo jak dla mnie czarna magia :D

      Usuń
    3. Sama dokładnie nie wiem, ale muszę robić takie kontrolne badania, bo biorę mocne leki :)

      Usuń
  3. A Ty znowu chora ze skierowanie na tyle badan? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie post dziś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń