niedziela, 9 października 2016

Casual outfit

Zdjęcia z dzisiejszego posta robione były już jakiś czas temu. Jeszcze niedawno było tak ciepło, a dzisiaj trzeba ubierać ciepłe swetry i kurtki. Pomyśleć, że jeszcze chwila i znowu zima. Strasznie nie lubię tej pory roku, bo nie lubię jak jest mi zimno, ale nie mogę się doczekać pięknego widoku zza okna. To już ostatnia letnia stylizacja. Od poniedziałku wracam na uczelnie, a za równo tydzień mam 21 urodziny! Z tej okazji jadę z rodzicami w góry i już szczerzę nie mogę się doczekać. Nie pamiętam kiedy ostatnio byliśmy gdzieś razem, ale na pewno byłam wtedy bardzo mała. Mam nadzieje, że mama wcieli się w rolę fotografa i porobi mi parę zdjęć :) Buziaki





 











Bluzka- Stradivarius
Spodnie- Bershka
Buty- Nike Huarache

21 komentarzy:

  1. Czemu nie dodajesz snapow jakoś ostatnio??

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy robisz rękaw? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jesteś jasnowidzem, bo dzisiaj robiłam kawałek ;p

      Usuń
    2. haha, właśnie widziałam snapa niedawno :D

      Usuń
  3. Dziabasz na tej samej gdzie masz tatuaże czy na drugiej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pokazesz tatuaż? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie można na chwile odkleic? Czy musisz mieć zaklejone przez parę dni czy ile tam, nie mam pojęcia ;p

      Usuń
    2. Przez noc miałam zaklejone :) dodałam zdjęcie na snapa

      Usuń
  5. a co ten tatuaż przedstawia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę wiedzieć gdzie dokładnie będziesz w górach??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagórze Śląskie :) chyba najpiękniejsze miejsce w Polsce 💕

      Usuń
  7. dodaj w końcu cos na insta pieknoto!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodasz może dziś post przed wyjazdem? :) fajnie by było!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrzucisz na snapa zdjęcie Twoich ust z bliska? Są megaaaaa!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się wykończenie na górze tych spodni :-)

    OdpowiedzUsuń