czwartek, 11 maja 2017

Baby pink

Zdjęcia były robione na szybko, zaraz przed moim wyjazdem z Zambrowa. Bardzo chciałam zrobić już jakieś letnie stylizacje, ale pogoda jest taka nieprzewidywalna, że podczas mojego pobytu nawet padał śnieg. Dawno już nie było śniegu w maju. Nawet pamiętam jak rok temu o tej porze dodawałam zdjęcia w krótkich spodenkach! 🙉 Mam nadzieje, że już niedługo będę mogła pokazać coś innego. Oprócz tego, że w końcu zdałam prawko to nic wielkiego się u mnie nie dzieje. Zbliża się koniec studiów, a co za tym idzie obrona. Praca pisze się, ale niestety bardzo wolno. Trzymajcie kciuki ✊













Bluza- Pull&Bear
Spodnie- Pull&Bear
Buty- Pull&Bear

16 komentarzy:

  1. super tatuaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i co wybierasz się gdzieś na wakacje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku raczej nie, obronę mam i przymierzam się do kupna auta 🙀🙈

      Usuń
  3. bądź bardziej aktywna na snapie i instagramie 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  4. czy jeansy są w aktualnej kolekcji pull&bear czy kupiłaś już dawno? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. będziesz robiła nowy tatuaż? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokażesz? 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy dodasz coś nowego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ta chwile się strasznie dużo dzieje u mnie, ale niedługo do was wrócę 😘

      Usuń
  8. Czekam znowu na blond! 😃😘

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy w końcu coś dodasz? 😅

    OdpowiedzUsuń
  10. Co masz napisane na żebrach?

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu nic nie dodajesz? :(

    OdpowiedzUsuń