wtorek, 25 kwietnia 2017

Street style

Szczerze mówiąc życie ostatnio mnie nie oszczędza. Pare godzin po tym jak ostatnio dodałam post, zmarła moja babcia. Wydawać się mogło, że pomału wszystko zaczyna się układać, a tu znowu taki cios. Takie sytuacje strasznie zmieniają myślenie. Ja ogólnie jestem bardzo blisko z moją rodziną, nawet śmiejemy się, że jesteśmy jak FBI każdy o każdym wszystko wie, ale uświadomiłam sobie, że to oni tak naprawdę są w moim życiu najważniejsi i to właśnie z nimi chce spędzać jak najwięcej czasu. Może wydawać się to banalne, ale po stracie kogoś bliskiego dużo w głowie się zmienia. Moja babcia była wspaniałą osobą i wiem, że bardzo mnie kochała i we mnie wierzyła. Zawsze tak jest, że później żałuje się wielu rzeczy, a głównie tego, że mało czasu spędzało się z daną osobą. Tak też jest w moim przypadku, ale ciesze się, że chociaż miałam okazję się z nią pożegnać, bo to jest bardzo ważne. W ostatnich miesiącach przyjeżdżałam tak często jak mogłam i wiem, że czuła, że wszyscy bardzo ją kochamy. Każdy dzień szybko mija, ludzie są zabiegani i zapominają o tym co faktycznie ma znaczenie. Ja sobie o tym przypomniałam i dlatego też chciałam to napisać. Po prostu czułam taką potrzebę. Pamiętajmy o swoich bliskich, bo nawet jeden telefon może wywołać uśmiech na ich twarzy :) Starajmy się spędzać z nimi jak najwięcej czasu, bo nie wiadomo jak dużo go jeszcze zostało.
 Ja zaczynam spełniać swoje marzenia aby moja rodzina była ze mnie dumna ✊💞






















Bluza męska- Elwood (Tkmaxx)
Kurtka- ZARA
Buty- VANS
Kabaretki- Allegro

12 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! :) Wyrazy współczucia z powodu utraty babci, ale najważniejsze, że pozostanie w Twoim sercu na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak spędzasz majówkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz tatuaże na nogach? 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodasz na ig te nowe tatuaże? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy zdejmujesz aparat? 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego haha? 😆

      Usuń
    2. Bo ciagle przedłużają 😩 Najpewniej w październiku ściągnę

      Usuń
  6. kiedy coś nowego? 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. co tam masz napisane na nogach? 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. coś ostatnio nic nie dodajesz 😃

    OdpowiedzUsuń