poniedziałek, 15 stycznia 2018

Come back

Cześć! Dawno mnie tutaj nie było, ale z tego co widzę to są jeszcze osoby, które chętnie tutaj zaglądają. To bardzo miłe dlatego postanowiłam wrócić 😏
Szczerze mówiąc to bardzo mi tego brakowało, ale w ostatnim czasie miałam bardzo dużo na głowie i dużo się u mnie pozmieniało. Ogólnie jestem cały czas aktywna na instagramie @joasiowa , na którego Was zapraszam. 
Jak może niektórzy z Was już wiedzą, zmieniłam miejsce zamieszkania. Mieszkam teraz w Opolu, gdzie razem z koleżanką otworzyłyśmy sklep odzieżowy. Jak ktoś jest stąd i interesuje się sportami walki lub coś trenuje to zapraszam, sklep znajduję się na ulicy Krakowskiej 38.

Jeżeli chodzi o stylizację to szczerze uwielbiam takie połączenia! Kiedyś w zimę ubierałam się najgrubiej jak się dało, bo zmuszały mnie do tego godziny spędzone na przystankach i w autobusach, ale teraz, kiedy praktycznie wszędzie poruszam się autem, mogę sobie pozwolić na nieco cieńsze rzeczy. Chociaż moja babcia ciągle marudzi jak ubieram spodnie z dziurami 😀
Mam nadzieje, że Wam się podoba i obiecuję, że będę tutaj częściej 🙋
















Kurtka- ZARA
Sweter- ZARA
Spodnie- Topshop
Buty- Isabel Marant
Torbka- Gucci
Pasek- Gucci


3 komentarze:

  1. Super torebka 👜 👌 🔥 🔥 🔥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu jestes w szpitalu??

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę tak jakby worek na ziemniaki.. kiepska stylizacja.

    OdpowiedzUsuń