czwartek, 1 września 2016

Big city life

Przepraszam, że tak długo nic nie dodawałam, ale ostatnio byłam bardzo zajęta. Moja mała siostrzenica była u mnie 3 tygodnie i każdą wolną chwilę spędzałam z nią. Dodatkowo korzystałam z ostatnich dni lata. Obiecuję, że to się więcej nie powtórzy i posty będą się pojawiać regularnie. Zdjęcia robione jeszcze przy okazji mojej ostatniej wizyty w Szczecinie. W poniedziałek znowu tam jadę więc na pewno wybiorę się na zdjęcia. Jeszcze dwa tygodnie i jedziemy z dziewczynami do Warszawy. Nie mogę się doczekać! 



















Bluzka- ZARA
Spodenki- H&M
Narzuta- House
Buty- Adidas
Torebka- Michael Kors
Okulary- Mohito

13 komentarzy:

  1. W koncu! ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta narzutka jest piekna

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak o czym innym, nie pasują Ci takie grube brwi, masz przepiękną buzie i szkoda ja szpecic, na IG widziałam w zdjęciach i tych chudszych wygladasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cały czas takie same brwi, swoje naturalne :) nie wyrywam w ogóle i maluje cieniem po swoich włoskach

      Usuń
    2. pokazesz się cala w tym sweterku na snapie? ;)

      Usuń
  4. Może zrobisz snapowy dzień? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak ze będziesz często co dodawać może cos opowiesz, a jak się wstydzisz to możesz na tym drugim snapie co masz ;) czekam i czekam aż cos dodasz a tu nic! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzisz juz zaczynają wysyłać ciuchy, oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń