niedziela, 24 lipca 2016

Beige and white

Cześć wszystkim! Przed chwilą wróciłam do domu i od razu przygotowuję dla Was post. Byłam w Opolu na 3 urodzinach mojej siostrzenicy Zosi. Po dzieciach widać jak ten czas leci, pamiętam jak się rodziła, a dzisiaj już biega, skacze, śpiewa, gada jak najęta. Ma takie teksty, że w sekundę potrafi mnie rozłożyć na łopatki. 
Zdjęcia robione były w Szczecinie. Stylizacja lekko elegancja, ale mega wygodna. Mam nadzieje, że Wam się spodoba! Bluzkę i buty z dzisiejszego posta znajdziecie teraz na wyprzedaży w Zarze :)













Bluzka- ZARA
Spodenki- Charlotte Fashion
Buty- ZARA

7 komentarzy:

  1. ale opalenizna ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. w sam raz na lato, Tobie pasuje taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Natalia się nazywa na snapie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co pytasz jak i tak już dodałas... :]

      Usuń
    2. Nie rozumiem. Nie dodalam nikogo, nawet nie wiem jak się nazywasz tylko grzecznie zapytalam ;) pozdrawiam

      Usuń
  4. wejdz na aska ;)

    OdpowiedzUsuń