środa, 20 września 2017

Black&Khaki

Hej wszystkim! 
Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda jest tragiczna i niestety czuć już jesień 😓 Jak już pisałam w tym roku miałam dużo problemów rodzinnych, przez co przełożyłam swoją lipcową obronę i tak się składa, że mam ją w najbliższy wtorek. Każdy mówi, że obrona to tylko formalność, ale wiadomo, że stres zawsze jest! Jak wszystko dobrze pójdzie to od października zacznę zupełnie nowe studia i do tego w innym mieście.
Co do stylizacji to uwielbiam takie połączenia! Szczerze mówiąc w takim ubiorze czuję się najlepiej. I ostatnio polubiłam strasznie plecaki! Oprócz tego, że dużo pomieszczą to są mega wygodne! 
Mam nadzieje, że Wam się spodoba :)

















Koszula- ZARA
Spodenki- MISSDENIM
Kurtka- Stradivarius
Buty- ZARA
Plecak- Michael Kors








5 komentarzy:

  1. Wyglądasz fenomenalnie ;)

    Też uwielbiam plecaki -są najwygodniejsze, szczególnie do zwiedzania, a ciężar rozkłąda się równomiernie.

    Bardzo podobają mi się buty- są genialne i przyznam w tajemnicy, że mam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W jakim mieście?! 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy coś dodasz? 😫

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po nowym roku wracam 😘 póki co na instagramie cały czas aktywna 🙋🏻‍♀️

      Usuń