niedziela, 2 kwietnia 2017

LEVIS

Jest tak piękna pogoda w ten weekend, że aż się chce żyć! W końcu zima się skończyła i jest coraz cieplej. Ja od paru dni jestem w Zambrowie, ale jutro już wracam do domu. Dzisiaj na szybko zrobiliśmy zdjęcia, bo szkoda było zmarnować taki słoneczny dzień. Już chyba problem z dodawaniem komentarzy się skończył, dostałam wiadomości na instagramie, że komentarze się nie pojawiają, trochę pokopałam w ustawieniach i chyba wszystko wróciło do normy. 
Stylizacja mocno wiosenna, mam nadzieję, że Wam się spodoba :)
Miłej niedzieli! 🙈





















Koszulka- Levis
Spódnica- H&M
Buty- Converse 
Okulary- Moschino 


9 komentarzy:

  1. Moja piękna!! 😙👄👌👌

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, na luzie - takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje Cię od niedawna i jeszcze nie widziałam jak sie usmiechasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. dodawaj częściej coś na snapa :*

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dodaj cos na snapczata :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie w tym roku wybierasz sie na wakacje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy w ogóle gdzieś pojadę, bo w tym roku mam obronę 👎🏻

      Usuń