czwartek, 16 marca 2017

Moro jacket


Nie będę przepraszać ani się tłumaczyć dlaczego tak długo mnie tutaj nie było, bo wymówek mam mnóstwo. Wiadomo jak to w zimę, nic się człowiekowi nie chcę, dodatkowo mam małe problemy zdrowotne, dużo się u mnie dzieje i po prostu zgubiłam gdzieś chęci. Ale idzie już wiosna, od razu chcę się więcej robić i postanowiłam, że wrócę tutaj, może ktoś jeszcze wchodzi na mojego bloga i czeka na jakieś wiadomości ode mnie :) Postaram się dodawać coś częściej, mam już zaplanowany post kosmetyczny, bo kiedyś ktoś o niego prosił. Jak macie jakieś specjalne życzenia, coś chcielibyście zobaczyć to możecie napisać w komentarzu. Zdjęć już dawno nie robiłam i trochę wyszłam z wprawy, ale pewnie kwestia czasu i znowu będę czuła się swobodnie przed aparatem. Buziaki i do następnego! 






















Kurtka- Allegro
Spodnie- Bershka
Koszula- ZARA
Buty- ZARA

3 komentarze: